RSS Flöde

Hej och hå!

Postat den

Välkommen till min blogg och det allra första inlägget jag någonsin skrivit i bloggform. Eftersom jag känner att jag inte har något speciellt spännande eller intressant att publicera till bloggvärlden så heter min blogg Helens Junk – en blogg med mest skräp och smörja men du är välkommen att kolla in den ändå om du vill.

Det känns både spännande och lite oroande att börja blogga och jag vet inte hur resultatet kommer att bli. Här kommer jag att publicera allt ifrån händelser i mitt och min älskade hund Sallys vardag, scrapbookingalster, annat pysslat och lite bokrecensioner. Sen får vi se vad som händer.

Välkommen till mitt nya bloggliv!!

Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

Kommentera

