RSS Flöde

Du gamla du fria

Postat den

Jag har alltid någon bok på gång som jag lyssnar på i min iPod Nano eller i bilen.

Idag har jag lyssnat klart på Lisa Marklunds senaste bok Du gamla, du fria.

Den var hyfsat spännande men om jag ska vara uppriktig börjar jag bli lite less på Annika Bengtzons problem med sitt äktenskap. Det börjar också bli lite uttjatat med hennes attityd, känns nästan som om Lisa Marklund drar på mer och mer för att karaktären inte ska bli tråkig men den blir istället lite väl överdriven.

Mitt betyg av boken blir 6 i en skala på 10.

Kommentera

