RSS Flöde

Stickersförvaring i hjärtlig stil

Postat den

Detta är mitt bidrag till Mias Mixs utmaning där man får skapa fritt med Alla Hjärtans dagtema. Har länge tänkt göra en bättre förvaring till alla stickers och hade en lämplig kartong sparad och nu satte jag igång. Jag använd februari månadskit ifrån Mollys Scrapbooking.

Alla pappren är ifrån Fancy Pants Designs serie Love – underbara färgglada papper. Kartongen har jag delat in i tre fack med kartongbitar som jag klätt med pappren.

Alla stickers och bokstäverna är från samma serie.


Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

Ett svar »

  1. Vilken fantastisk ask!!
    Lycka till i utmaningen!
    Kramizz// mia

    Svara

Kommentera

