RSS Flöde

Det underliga havet

Postat den

Jag hittade en gammal fotorulle i kylskåpet som inte var framkallad och lämnade in den. Där fanns några riktigt fina bilder på pojkarna och deras kusiner från sommaren 2001.

Denna layout scrappade jag till en tävling där man skulle använda en dikt på sitt alster, jag använde en dikt av Edith Södergran, Det underliga havet.

Sällsamma fiskar glida i djupen,
okända blommor lysa på stranden;
jag har sett rött och gult och alla andra färger,
men det granna, granna havet är farligast att se,
det gör en törstig och vaken för väntande äventyr:
vad som har hänt i sagan, skall hända även mig!
Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

Kommentera

