RSS Flöde

Städhjälp

Postat den

Ytterligare ett alster som skapades under föregående helg, detta är mitt bidrag till Scrapgalens tävling för mars där man ska skapa efter en skiss och det ska dessutom vara ett färgglatt alster.

På fotot håller jag på att städa kylskåpet med en mycket nyfiken liten jycke som sällskap. Sally fortfarande valp och får lätt plats inne i kylskåpet när alla hyllorna är uttagna. Hon måste kolla noga vad det är jag gör, på vilken fläck som jag gnuggar trasan.

Pappren är från Mollys Scrapbookings färgglada marskit, även de turkosa blommorna är därifrån. De röda har jag stansat ut i kaffefilter och färglagda med röd distressdyna.

Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

Ett svar »

  1. Åh, det är sååå härliga färger; vitt, rött och turkost! En jättefin layout och en bra tolkning av min skiss! Kul att du är med och tävlar hos oss på Scrapgalen! /DT Ulrika

    Svara

Kommentera

