RSS Flöde

Sparkåkning

Postat den

Denna vinter har det varit riktigt bra sparkföre, det är härligt att sparka sig fram i ett gnistrande vinterlandskap. Innan det blev för mycket snö så gick det alldeles utmärkt att sparka på fjärden, vilket jag passade på att göra när jag fick chansen. Spark är ett fantastiskt redskap – man kan lasta saker på den, sätta sig ner och vila om man behöver det och susa fram i nedförsbackarna.

Denna layout gjorde jag också på den senaste träffen för medlemmarna i High Coast Scrap.

Ramen har jag stansat ut och mönstret gjorde jag genom att klistra på några små spillbitar från de snöflingestickers jag använt på layouten – de små bitarna som var inne i själva snöflingan. Sen distressade jag hela ramen, tog bort de små spillbitarna och distressade över hela ramen lite till.

Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

Kommentera

