RSS Flöde

Syskon

Postat den

Nu var det länge sen jag gjorde någon layout men nu äntligen har jag fått till ett riktigt somrigt alster till Scraphusets junitävling, tävlingarna hittar man i deras galleri. Månadens tävling består av att man ska ha en massa blommor på det man skapar.

Fotot är från kennellägret på Sally och hennes bror Benji, de blev genast bästa kompisar och hade väldigt roligt.

De mönstrade pappren är helt ljuvliga och de jag har använt är Howdy Doody Like Wild Flower och Howdy Doody Happy Beach Stripe i serien Miss Caroline från My Mind’s Eye. Till rubrikerna har jag använt olika stickers och sen har jag dekorerat med en mycket blommor.

En liten stickersfjäril fick också plats.

Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

Kommentera

