RSS Flöde

En altrad ask till örhängen

Postat den
En altrad ask till örhängen

Jag har inte haft någon bra ordning på mina örhängen, alla har legat i en och samma ask där de legat huller om buller och jag får leta och rota runt varje gång jag ska sätta på mig ett par. Nu har jag därför gjort en liten minibyrå med två lådor till mina örhängen.

Detta blir mitt bidrag till Creativicas månadstävling där man ska tänka och skapa med rött.

Som stomme har jag använt två askar som innehållit praliner som jag limmat ihop och dekorerat.

Ovansidan är dekorerad med tyll, blommor, band, metalldekorationer och en del annat.

Varje låda är uppdelad i nio fack så jag har en bättre överblick över de örhängen jag har.

Resultatet blev riktigt bra, nu kan jag snabbt se vad jag har och hitta åt de örhängen jag vill ha just denna dag.

Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

»

  1. Wow, hur fint som helst, riktigt läckert! Skönt att lätt hitta de örhängen man vill ha!

    Svara
  2. Jättefint, riktigt snyggt! Skönt att hitta bland smyckena!

    Svara
  3. URSNYGG!!! Tack för att du är med och tävlar med oss! Hälsningar Kada /Creativica

    Svara
  4. Åh så snygg! Jätteläcker! Tänka i rött har du ju dessutom gjort 🙂
    Tack för att du deltar i Creativicas månadstävling!

    Svara

Kommentera

