RSS Flöde

Vinst hos Mollys Scrapbooking!

Postat den

Jipiie!! Såg nyss att jag vann augusti månads kitutmaning hos Mollys Scrapbooking. Vad glad jag blir. Kika här så får ni se!

Firar med att lägga ut lite sommarprakt, tyvärr har de blommat klart för i år. Jag har två sorters Stjärnflocka i min trädgård, nu minns jag inte deras specifika namn, ena sorten är rosa och den andra betydligt ljusare. Köpte dem hos Rydlinge Plantskola i Skellefteå som har ett lite extra kul sortiment som är anpassade för nordligare odlingsförhållanden.

Dessa ljuvligt skira blommor är klart en av mina favoriter i mina rabatter.

Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

»

  1. monica olson westman

    Grattis till vinsten
    jag har också stjärnflocka som en av mina favoriter, spec. den vinröd/mörkrosa. syns vi i morgon??
    kram Monica

    Svara

Kommentera

