RSS Flöde

Pysseldag med High Coast Scrap

Postat den
Pysseldag med High Coast Scrap

I går var jag på en heldags pyssel med High Coast Scrap, vi höll på från kl 9 på morgonen till 9 på kvällen. Jag hade förberett mig riktigt bra så jag hann väldigt mycket under dessa timmar. Kommer att lägga ut alstren som blev klara allt eftersom.

Innan pysseldagen hade jag också kollat runt efter olika utmaningar som jag kunde skapa till och denna layout blir mitt bidrag till Veckans Skiss vecka 36.

Foto är från vår USA-resa, en liten paus under färden längst med Highway 1 mellan San Fransisco och Los Angeles.

Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

»

  1. Vilken härlig tolkning! Clean & simple, fina färger. Tack för ditt bidrag till VS! Var i USA höll nu hus? Kan det vara så att ni hade en roadtrip? Jag drömmer lite i smyg om att åka bil längst ngn kust, men är för feg *supernyfiken* /Jennie

    Svara
    • På vår USA-resa hade vi Los Angeles som bas men gjort roadtrips bl.a.en till Las Vegas och en längre tur till San Fransisco. Vi körde ca 300 mil bil på 1 1/2 vecka och hann se massor! Klart du ska fara och åka bil längst någon vacker kust, det lär du inte ångra!

      Svara
  2. Super cool foto du har scrappet og virkelig lækre farver. Jeg elsker blå/grønne farver! 🙂 Flot løsning på skitsen. Tak for dig bidrag til VS.

    Svara

Kommentera

