RSS Flöde

Bus i snö

Postat den

Detta är den andra layouten som jag gjorde på träffen med High Coast Scrap i tisdags.

Dessa foton har jag tänkt scrappat länge men jag har inte haft någon bra idé hur det skulle se ut. Hittade till slut hos Creative Scrappers skiss #228 som passade perfekt till dessa bilder och detta får bli mitt bidrag till dem.

Bildserien är rätt skojig när yngste sonen busar med Sally i vintras. När han till slut har brottat ner henne i snön och hon sliter sig lös så siktar hon in sig på hans mössa och sticker snabbt iväg när hon får chansen. Det tog ett bra stund innan han lyckades få tillbaka sin mössa.

Fick användning för de snöflingor i olika former som var kvar från förra vintern så nu kan jag med gott samvete köpa nytt när vintern gör sin ankomst denna gång.

Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

Kommentera

