RSS Flöde

Ny blogg!

Postat den

Nu har jag slagit på stort och lagt över min blogg på ett webbhotell med eget domän och flyttat över allt innehåll till den nya. Den gamla bloggen kommer så småningom att läggas ner.

Adressen till den nya bloggen är: http://www.helenscolorlife.com eller klicka på nedanstående bild.

 

Nu har jag chansen att jobba mer fritt med layouten och olika plugins, det är lite skoj eftersom jag jobbar en del med hemsidor i mitt dagliga arbete. Vi har ett eget utvecklat CMS-verktyg, CoreCMS, som vi använder till alla hemsidorna men det är skoj att testa ett annat system också.

This is the last post in this blog, I have moved the blog to a new address http://helenth.se

Om Helen

I lives in a beautiful part of Sweden that is called the High Coast. I love color and to create beautiful things through scrapbooking and other crafts! Photography and spending time in nature with our beautiful dog is also something that gives me great joy.

Kommentera

